środa, 10 kwietnia 2013

Sobotnia pizza z Sharon Stone

Sobota i niedziela to jedyne dni w tygodniu kiedy mam czas tylko dla siebie i mogę poświęcić je na zwiedzanie Rzymu i odkrywanie nowych zakamarków. 

Via del Corallo
W poprzednią sobotę wybrałam się na obiad do bardzo przytulnej restauracji znajdującej się kilka kroków od Piazza Navona, w której w zeszłym roku honorowym gościem  była Sharon Stone. Wizyta popularnej gwiazdy pomogła rozsławić tą małą i przytulną pizzerię także na wolny stolik musiałam poczekać prawie kwadrans.

Pizzeria Il Corallo

Menu Il Corallo

Jak zwykle warto było, gdyż w środku panowała bardzo miła i swojska atmosfera. Wystrój restauracji był skromny ale gustowny. Szczególnie spodobały mi się serwetki w biało czerwoną kratkę, przypominające trochę te na piknik.



Właścicielka pizzerii posadziła mnie przy jej ulubionym stoliku, przy którym podobno jadła Sharon Stone. Pokazała mi też mały kącik poświęcony celebrytce gdzie zawiesiła obramowany wycinek z gazety z artykułem  o jej wizycie. Według tego co wyczytałam, Sharon wynajęła ten lokal aby spełnić marzenie swoich dzieci i jej samej o wspólnym przygotowaniu prawdziwej, włoskiej pizzy. Kucharze pokazali jej jak przygotowuje się ciasto na pizzę i pozwolili przyprawić ulubionymi dodatkami.

Artykuł na temat Sharon Stone

Kącik poświęcony Sharon Stone
Ja zamówiłam pyszną i sycącą pizzę Capricciosa oraz zimne włoskie piwo. Obsługa była bardzo uprzejma a na pizzę czekałam tylko kilka minut. Ceny bardzo przystępne także na pewno tu jeszcze wrócę

Pizza Capricciosa
Pizzeria Il Corallo
Jeżeli będziecie w okolicy to koniecznie zajrzyjcie tu na obiad.

Jaka jest Wasza ulubiona pizza?


xoxo

CATC




Adres:
Il Corallo
Via del Corallo, 10 
00186 Roma
tel: +39 06 6830 7703




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...