piątek, 24 maja 2013

Punto Gelato - Niebo w gębie

Dzisiaj będzie na słodko... 

Spacerując uliczkami prowadzącymi z Campo de Fiori do Piazza Trilussa natknęłam się na "deserowy raj", wymarzone miejsce dla wszystkich słodyczożerców.
Punto Gelato jest lodziarnią, w której możemy skosztować własnej roboty, domowe lody i desery na zimno.


Punto Gelato, Rzym

Wybór smaków jak sami widzicie jest duży i ciężko było mi się zdecydować na ten jeden jedyny deser :)



Wszystkie desery są starannie udekorowane i kuszą podniebienie...


Ja wybrałam semifreddo al lampone, czyli deser na zimno z malinami. Puszysta konsystencja i świeże maliny sprawiły, że zniknął w mgnieniu oka!




Moja koleżanka natomiast wybrała semifreddo al cioccolato, czyli deser o smaku czekoladowym z kawałkami czekolady. Palce lizać!




Jeżeli będziecie w okolicy musicie koniecznie wstąpić na przepyszny deser!


Smacznego!

CATC



Adres:
Punto Gelato
Via dei Pettinari 43,
Rzym



3 komentarze:

  1. Kurcze - smacznie te lody wyglądają, aż ślinka leci;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszne zdjecia, uwilbiam slodycze..mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zobaczyc kawalek Włoch u ciebie:) Fajnie u ciebie, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...