poniedziałek, 18 czerwca 2012

Grand Slam Roma 2012 - Finał turnieju Beach Volley

Lubicie Beach Volley? Ja od dłuższego czasu jestem wielką fanką tego sportu i staram sią śledzić każdy mecz. Nie wiem co tak wciągającego ma w sobie ten sport, ale kiedy tylko zaczynają się rozgrywki, nie mogę oderwać wzroku od komputera i oglądam jedną po drugiej :) 
Kiedy kilka dni temu dostałam podwójne zaproszenie na finał turnieju Rome Grand Slam 2012 oczywiście nie mogło mnie na nim zabraknąć. Turniej został rozegrany na Foro Italico czyli największym kompleksie sportowym w Rzymie. 



Na trybunach zebrały się tysiące fanów żwawo dopingując swoim faworytom. W finale zagrali Amerykanie (Gibb i Rosenthal) przeciwko Brazylijczykom (Alison i Emanuel). Ja oczywiście trzymałam mocno kciuki za moich amerykańskich ulubieńców, ale przyznam, że Brazylijczycy rónież grali świetnie. Sami zobaczcie :)



Jake Gibb i Sean Rosenthal

Alison Cerutti i Emanuel Rego



Walka była zacięta do ostatniej chwili, ale najlepszymi okazali się zgodnie z moimi oczekiwaniami Amerykanie!! 

Podium

W przerwach oczywiście nie mogło się obyć bez tańców zgrabnych cheerleaderek :) 



Męska publiczność wyglądała na zahipnotyzowaną... :)


Widok wysportowanych zawodników biegających za piłką po piasku oraz pokazy zgrabnych i opalonych cheerleaders chyba zmotywowały mnie do uprawiania aktywnosci fizycznej.
 Od jutra wskakuje na rower i rolki :)
 W końcu we Włoszech sezon plażowy już się rozpoczął i czas wskoczyć w bikini!



Pozdrawiam cieplutko!

CATC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...