czwartek, 24 maja 2012

Witajcie po przerwie :)


Witajcie po dlugiej przerwie. Niestety przez dluzszy czas nie moglam prowadzic bloga, poniewaz po przeprowadzce do nowego mieszkania nie mialam dostepu do internetu, a jak juz mi go podlaczyli to moj komputer sie popsul. Na szczescie problem techniczny zostal rozwiazany i w najblizszym czasie mam zamiar  zasypac Was nowymi postami :) Mam nadzieje, ze nie zapomnieliscie o CatAndTheCity i bedziecie go sledzic systematycznie :)

Tak na marginesie, nie zwracajcie prosze uwagi na brak polskich znakow, ale mam wloskiego laptopa bez polskiego oprogramowania i nie zawsze mam czas, aby powklejac polskie literki. Z gory Was za to przepraszam...

A teraz zapraszam Was na nowy temat...

CATC



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...