niedziela, 30 grudnia 2012

Nowy rok nowe wyzwania

Witajcie Kochani,
Zbliża się Nowy Rok a z nim nowe postanowienia, nowe wyzwania, nowe zmiany. 
Mój blog nabiera rozpędu, codziennie przybywa sporo nowych czytelników i osób, które do mnie piszą.
Jakoże lubię spełniać Wasze oczekiwania, chciałabym się Was zapytać czy macie propozycje odnośnie mojego bloga. Czy są tematy, które szczególnie Was interesują, co mogę dodać a co powinnam zmienić. 
Jeżeli przyjdzie Wam coś do głowy, jeśli macie jakiekolwiek porady dla mnie - piszcie śmiało
 w komentarzach lub na maila:) 

Z góry dziękuję za Wasza współpracę!! W końcu ten blog powstał dla Was!!

Pozdrawiam serdecznie,

CATC

5 komentarzy:

  1. Ja chciałabym zobaczyć ludzi na ulicy, tzn, jak się ubierają, wiadomo moda przychodzi do nas z Włoch, ale nie te dziwadła z wybiegów, tylko zwykłych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Włochy to bardzo interesujący kraj, w przyszłości na pewno do niego pojadę :) A co do lumpexów, może zobacz jakieś internetowe SH? Widziałam kilka :)
    P.S Również cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internetowe? Nie pomyślałam. Jak znajdę chwilkę to poszukam, chociaż przyznam szczerze, że najbardziej lubię w takich sklepach ten czas spedzony na szukaniu unikatowego ciuszka.

      Usuń
  3. ja chetnie patrzylabym na zdjecia zwyklych chwil rzymskich - uchwycona mama z dzieckiem, usmiechy zakochanych, najslynniejsze miejsca o roznej porze :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zebrałam już niemałą kolekcję zdjęć z życia w Rzymie. Muszę tylko odpowiednio je podzielić i w najbliższych dniach je opublikuje. Myślałam o stworzeniu takies serii postów właśnie z samymi zdjęciami, może macie jakiś pomysł na jej tytuł? :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...